Passion is sweet激情只是一時的新鮮

Love makes weak愛情讓我們變的軟弱

You said you cherished your freedom so你說你對自由懷有憧憬

You refused to let it go想要被愛卻又不願被束縛

Follow your fate為了你而活

Love and hate不論愛你或恨你

never failed to seize the day決不放棄愛你的每一天

Don't give yourself away不要繼續騙我 你還愛著我

Oh when the night falls 當夜幕低垂

And you`re all alone孤單的暗湧 湧上心頭

In your deepest sleep度過一夜漫長的夢

What are you dreaming of你的夢裡是否有我

My skin's still burning from your touch皮膚像著火般的發熱因為你的愛撫

Oh I just can't get enough就是不能得到更多你的愛

I said I wouldn't ask for much我答應過 不再要求更多

But your eyes are dangerous你的眼神是如此不安定

So the world keeps spinning in my head我在腦中編織著屬於我們的美夢

Can we drop this masquerade讓我們卸下對彼此的偽裝

I can't predict where it ends我不敢想像哪裡是盡頭

If you're the rock I'll crush against如果你的心是冰冷的 我願意融化他

Trapped in a crowd陷入這樣的困境 

Music's loud音樂聲大的震耳

I said I loved my freedom too我曾說我更嚮往自由

Now i`m not so sure i do此時此刻我卻如此不確定

 

All eyes on you一心一意愛著你

Wings so true是如此真實的在愛中飛行

Better quit while your ahead安靜的離開在你走之前

Now i`m not so sure i am愛你愛到失去自己

My soul, my heart為你而擁有的靈魂 為你而跳動的心

If you`re near or if you`re far不論在身旁或是遙遠的遠方

My life, my love為你而過的生活 我對你的愛

You can have it all你都可以肆無忌憚的擁有

arrow
arrow
    全站熱搜

    柔岑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()